Megújul az InterCom

A cég ezt az alkalmat kihasználva megújítja a filmforgalmazási divíziót: szeptember 1-jétől újjászervezve, új munkatársakkal folytatja a régi munkát. A filmforgalmazási tevékenységet a szakmában sokra tartott, jelentős tapasztalattal rendelkező két új kolléga fogja irányítani: a forgalmazási vezető Borka Csilla lesz, aki számos nemzetközi filmforgalmazó cégnél töltött már be hasonló funkciót; a marketing vezető pozíciójára pedig Rajki Péter érkezik. Az InterCom továbbra is együttműködik eddigi szerződéses partnereivel, a három nagy hollywoodi stúdióval: a Warner Bros., a 20th Century Fox és a Sony a jövőben is a cégen keresztül juttatja el produkcióit a magyar mozikba. A személyi változások egy pozitív átalakulási folyamat kezdetét jelzik, miközben az alapvető stratégiai célok nem módosulnak. Az InterCom régi és új munkatársaira támaszkodva, a 21. század technikai és kulturális kihívásaihoz alkalmazkodva, hagyományaihoz mégis ragaszkodva kíván az a piacvezető, megújulásra nyitott vállalat maradni, ami eddig is volt. /InterCom/